[O1] Alternator, regenerować ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • hans1979
    Classic
    • 2010
    • 3

    [O1] Alternator, regenerować ?

    Agamek12,
    sorry, napisałem nieprecyzyjnie

    podobało mi się że napisałeś "perfekcyjne miejsce pracy" bo wydawało mi się że lubisz po prostu swoją robotę ( a nie wszyscy lubią swoje)
    ale jak teraz to czytam to nie wiem czy chodziło Ci o perfekcyjną pracę czy tylko o fajne miejsce.

    a wracajac do tematu - zamelduj się w swojej chałupie jak najszybciej. zanim znajdziesz nowe mieszkanie i sprzedasz obecne minie coś kolo roku i będzie po problemie
    octa 1,9 TDI AXR
  • meeku
    Drive
    • 2009
    • 66

    #2
    [O1] Alternator, regenerować ?

    Witam,

    Padł mi alternator i zastanawiam się czy zakupić nowy czy regenerować ten który mam. Może ktoś miał podobny problem i coś podpowie.

    Gdzie w Wawie lub okolicach można wykonać taką robotę.

    Dzięki
    Nie jestem piratem drogowym, ja po prostu dbam o budżet Państwa. O1

    Komentarz

    • baca10
      RS
      • 2009
      • 6225

      #3
      meeku, regeneracja wyjdzie ci taniej niz zakup nowego ja mialam tak w Golfie dalam do regeneracji i nie bylo potem zadnych problemow, regenerowana czesc jakoscia nie ustepuje nowej, podstawa to dobrze zregenerowana czesc przez fachowca u mnie koszt zamknal sie kwota 90zl

      Komentarz

      • konkon
        Rider
        • 2008
        • 667
        • Octavia I (1U2)
        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

        #4


        regeneracja za ori częściach za 300 zł
        Konrad
        OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

        90 konny AGRessor
        PerfectServiceBy DGW
        WhitePride :smokedevil

        Komentarz

        • Przemek345
          Rider
          • 2008
          • 314

          #5
          Jestem na bieżąco nie dawno jak wczoraj zapłaciłem 380 zł za regeneracje Valeo bo chyba takie siedzą w AHF (w ASV np już Bosch) do tego jeszcze sprzęgiełko i robocizna :?
          Octa

          Komentarz

          • marekzu
            L&K
            • 2007
            • 1412
            • Superb II combi (3V5)

            #6
            meeku, co znaczy padł?? nie ładuje , sprzegielko sie ukrecilo???

            Komentarz

            • watchman
              Ambiente
              • 2009
              • 200

              #7
              Zamieszczone przez Przemek345
              Jestem na bieżąco nie dawno jak wczoraj zapłaciłem 380 zł za regeneracje Valeo bo chyba takie siedzą w AHF (w ASV np już Bosch) do tego jeszcze sprzęgiełko i robocizna :?
              Pod koniec listopada wymieniłem alternator i w ASV był valeo. Dałem nowy dlatego, że
              regeneracja mi się nie opłacała jakoś koło 400 chcieli. Zamiennik jakieś 650 był najtaniej a za nowy zapłaciłem 750.
              NIE JESTEM LENIWY TYLKO ONERGOOSZCZĘDNY!

              Komentarz

              • meeku
                Drive
                • 2009
                • 66

                #8
                marekzu,

                Po prostu w czasie jazdy zapaliła się kontrolka od ładowania. :cry:
                Nie jestem piratem drogowym, ja po prostu dbam o budżet Państwa. O1

                Komentarz

                • marekzu
                  L&K
                  • 2007
                  • 1412
                  • Superb II combi (3V5)

                  #9
                  to najpierw zawiez do naprawy - bo to moze byc pierdola po prostu

                  Komentarz

                  • arci9
                    RS
                    • 2004
                    • 2007

                    #10
                    Zamieszczone przez meeku
                    Gdzie w Wawie lub okolicach można wykonać taką robotę.
                    Polecam w Łomiankach firmę.Ma alternatory po regerenacji.Sam do Leona zakładałem.Swój zostawiasz a dają ci drugi od reki, wygląda jak nówka sztuka i ma gwarancję.
                    Mój stary był naprawiany 2-razy, raz nawet zalany szkłem ale wytrzymał kilka tylko miechów.

                    ps
                    Zaraz poszukam tej firmy to podam namiar, bo uciekla mi jej nazwa
                    EDIT:

                    Komentarz

                    • meeku
                      Drive
                      • 2009
                      • 66

                      #11
                      Dzięki za pomoc ,

                      Sprawa załatwiona, w sumie kosztowało mnie to 600zł
                      Nie jestem piratem drogowym, ja po prostu dbam o budżet Państwa. O1

                      Komentarz

                      • lilo
                        RS
                        • 2006
                        • 4315
                        • Mercedes-Benz

                        #12
                        Zamieszczone przez meeku
                        Po prostu w czasie jazdy zapaliła się kontrolka od ładowania.
                        Najprawdopodobniej padł regulator napięcia albo szczotki się skończyły
                        Daniel

                        Komentarz

                        • marekzu
                          L&K
                          • 2007
                          • 1412
                          • Superb II combi (3V5)

                          #13
                          no ewntualnie dioda w prostowniku - i 600 stowek za naprawe - LOL

                          Komentarz

                          • meeku
                            Drive
                            • 2009
                            • 66

                            #14
                            szkodnik mi służy głównie do jeżdżenia w dalsze trasy, więc wolałem kupić nowy alternator i mam sprawę z głowy
                            Nie jestem piratem drogowym, ja po prostu dbam o budżet Państwa. O1

                            Komentarz

                            • laurin
                              Rider
                              • 2009
                              • 727

                              #15
                              Dzisiaj padł mi alternator. Zregenerowałem go u polecanego gościa. Wykręcenie i ponowne założenie alternatora u znajomego mechanika pod moim czujnym okiem. Po odpaleniu na wolnych obrotach słychać jakby napinacz walił - jest głośno. czasami przestaje walić. Sprzęgiełko sprawne. Co mogło stać się z napinaczem?? Przed awarią było ok.... :evil:

                              Komentarz

                              • slawicjusz
                                Classic
                                • 2010
                                • 3

                                #16
                                Re: Alternator, regenerować ?

                                miałem to samo w czasie jazdy zapalała i gasła kontrolka ładowania i potem okazało sie ze sprzęgiełko na alternatorze przytarlo sie i w końcu trzask i padlo w czasie jazdy koszt sprzęgła 240 zł w servisie + wymiana i nowy pasek oberwał tez napinacz
                                jak bym tego nie ignorował to by bylo taniej

                                Komentarz

                                • laurin
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 727

                                  #17
                                  ale mi padł alternator wiec go wymieniłem i problem kontrolek zniknął, nic nie piszczy nawet jak daje opór kierownicą, sprzęgiełko działa poprawnie i było wymieniane w 09 r. Przed awarią wszystko było ok, nawet jak alternator padł to nic nie waliło. O co więc chodzi??

                                  Komentarz

                                  Pracuję...